Uncategorized

Sneeuwstorm!

Ik liep anderhalf uur door de sneeuw in een net pak. En ik zou het morgen weer doen. December 2010. Avonddienst. Een viersterrenhotel in de buurt van Rotterdam. Die avond verzorgden we een driegangendiner voor 200 ouderen — een initiatief van de hoteleigenaren om iets terug te geven aan de buurt. Geen commercieel evenement. Gewoon Sneeuwstorm!